Årets første medlemsmøte var torsdag 11. januar kl 19.
Tema denne gang var "Smarthus":
Et lite foredrag om hvordan det kan fungere i forskjellige situasjoner, både på en enkel og en mer avansert måte.
Bilder fra medlemsmøtet